Saturday 17 September 2011

bla bla

fakin laupäev. sorry, aga see postitus saab eesti keeles olema. vb on sel midagi pistmist eilse õhtuga. sain duke's corneris kokku kahe eestlasega, kes elavad dundees. väga timm õhtu oli! (Y) bänd oli ülihea ja seltskond ka. pärastpoole sain tasuta taksosõidu koju :) benefits of knowing the right people

momendil ei tee midagi kasulikku, paar tundi on veel aega enne kui me välja lähme. täna õhtul siis ühe poola tüdruku juurde ja pärastpoole lähevad mõned mingisse kluppi aga ma ei viitsi ilmselt nendega liituda. jälle selline väsinud olek, mai tea miks. olin natukene haige eelmine nädal, kuna stress jõudis mu kehale ilmselt järele. nüüd pole enam nagu midagi aga selline kerge nõrkus on ikka veel. natuke sakib.

ülehomme siis kooli, jee. seda võib võtta kui entusiastlikku 'jee'd või mitte nii väga, kuidas ise soovid. üks hetk ma ootan, teine hetk ma ei viitsi mõeldagi selle peale.

mu valjukad võiksid juba kohale jõuda, bhamist saan. mike saatis mulle, aga mind polnud eile kodus ja nägin kuidas delivery auto just minema sõitis kui koju jõudsin.

muud midagi uudist vist ei olegi, tuli rohkem selline halamispostitus täna, aga noh, eks neid peab ka olema. kuigi enamus vist on sellised :D suva

aa, eva tuleb mulle külla oktoobris ;) koos emaga. saab lahe olema :)

No comments:

Post a Comment